Orientace na mém blogu

01.03.2013 20:36

Upozorňuji, že hlavní čeho OPRAVDU nechci docílit na mém webu je to, že by byl nepřehledný. To na nějkterých webech nesnáším a proto jsem se Vám rozhodla udělat malou instruktáž XD

Vprvní řadě chci upozornit, že se může cokoliv psát kamkoliv až na pár vyjímek:

  • Pokud mi chcete napsat věc která je delší než jedna věta běžte do knihy návštěv. To je kecárna i kniha návštěv dohromady, aby v tom bylo jasno.
  • U různých stránek budou většinou různá diskuzní fóra, tam můžete psát své názory k daným tématům. Ale když to napíšete do knihy návštěv vadit mi to nebude. Kniha návštěv má tu výhodu, že se tam budu koukat každý den, takže pokus chcete něco hodně důležitého pište tam, nebo samozřejmě klidně na můj email.

Rubriky (to je to co je vlevo v Menu) a jejich využití

Úvod - to je to, co se vám ukáže když otevřete moje stránky. Jinak ho nazývám jako hlavní stránka apod.

O Mě - Informace o mě, o mojich zálibách, o historii tohoto blogu apod.

Novinky - No, co jiného; novinky na tomto blogu. Bohužel neaktualizuju vždy :-)

Hudba - O mých oblíbených písničkách, taky mi můžete napsat které video tam chceš ty. Jsou tam i pod stránky na různá témata.

Články - jsou rozděleny na několik podrubrik. Je tak například cestování, rady, různé apod. Tam dávám všechny články které napíšu.

Kniha návštěv - no víte co to je :-) jak jsem řekla pište tam klidně všechno, co chcete, jak jsem řekla má to tu výhodu že se tm koukám každý den ale na všechny moje články samozřejmě ne. Budu ale radši když budete příslušné věci psát k příslušným článkům, ale zlobit se nebudu a nebudu strhávat žádné body ani nebudu nadávat XD

Členi - všechny informace pro členy (kdo to je člen se dozvíte v úvodu) a je opět ročleněn na dvě podrubriky: MiniStránky (co to je se dozvíte po kliknutí na jejich odkaz) a Soutěže.

Galerie - no to si snad dokážete představit :-D je tam i odkaz na můj fotoblog.

Můj blog - každodenní zápisy z mého světa. Je čistě pro zábavu.

Ptejte se!: Moje otázky a odpovědi. Ptejte se na cokoliv, i o mě i nějakou informaci kterou za krátkou dobu zjistím. Prostě na cokoliv.

Zachraňme Přirodu - Ekologie :-) jsou tam i hry, i články a místa a data konání různých akcí... Do této sekce navíc může každý přispívat na email sofie.gjuricova@gmai.com. Do předmětu napište ochrana přírody a pak už jen článek nebo obrázek, popř odkaz apod.

Online hry - zkrátka onlineovky. Jsou tam i zábavné i méně. Rozhodně doporučuju.

Zajímavosti - krátké článečky které stojí za to si přečíst.

Kontakt na mě - no kontakt s emailem a adresou naší školy a s hromadnou odkazů na moje blogy a weby.

Diskuzní fóra - tam najdete různá témata kam můžete psát svoje postřehy a názory.

 

Tak doufám že jsem vám orientaci na tomhle webu zesnadnila, jestli chcete vědět víc tak pište do knihy návštěv protože chci mít tenhle web co nejpřehlednější!